Tunis - Sfax - Trypolis:
18 - 26 maja 2025
FORMULARZ
ZGŁOSZENIOWY

Misja Firm Polskich do Tunezji i do Libii  to jedyna taka okazja na nawiązanie bezpośrednich kontaktów biznesowych z firmami  z całej Afryki, gdyż poza Tunezją i Libią  (które od kilkunastu lat tworzą jeden obszar gospodarczy) odbędziemy spotkania bezpośrednie na  targach
MEDIBAT 2025  które co dwa lata, są obsadzone przez firmy z całej Afryki. To okazja aby w jednym miejscu i czasie spotkać firmy z całego kontynentu afrykańskiego i nawiązać z nimi kontakty biznesowe. Firmy nie objęte branżami MEDIBAT będą miały zorganizowane spotkania w Izbie Przemysłowo-Handlowej w Sfaxie gdyż każdemu Uczestnikowi Misji gwarantujemy odpowiednich Partnerów gospodarczych wspólnie z Izbami Przemysłowo-Handlowymi w Tunisie, Sfaxie i w Trypolisie. Zapraszamy do udziału.

HARMONOGRAM ORAZ SZCZEGÓŁY
misji GOSPODARCZEJ firm polskich do AFRYKI PÓŁNOCNEJ

MISJA GOSPODARCZA FIRM POLSKICH DO AFRYKI PÓLNOCNEJ
TUNIS - SFAX - TRYPOLIS: 19  - 26 Maja 2025

ORGANIZATORZY:
1.1. SCC Silesia Chamber of Commerce Ltd. Organizator polski
PL, 53-015 Wrocław, ul. Karkonoska 8
Tel.:+48 661 345 808
Tel.:+48 789 398 744
e-mail: biuro@scc.org.pl
www.scc.org.pl
1.2. ASTART Ltd. Londyn, UK. Organizator równoważny
Kontakt w Polsce:+48 789 398 744
1.3. Tripoli Chamber of Commrce, Industry & Agriculture Tripoli Libya
1.4. Chamber of Commerce and Industrie Tunise Tunisia
1.5. Sfax Chamber of Commerce and Industrie Sfax, Tunisie
1.6. UTICA Naczelne Zrzeszenie Biznesu Tunezji, Tunis, Sfax, Tunisie 

 

2.0. PROGRAM RAMOWY:

Dzień pierwszy - niedziela 18 maja 2025
- Spotkanie Uczestników na lotnisku w Warszawie
- Przelot z Warszawy do Tunisu
- Zakwaterowanie w hotelu w Tunisie
- Czas wolny na zwiedzanie i odpoczynek
- Kolacja w gronie własnym

 

Dzień drugi - poniedziałek 19 maja 2025
- Śniadanie w hotelu.
- Oficjalne otwarcie spotkań B2B z firmami tunezyjskimi w siedzibie UTICA organizowane wspólnie
  z   Izbą Przemysłowo - Handlową w Tunisie
- Czas na spotkania indywidualne we własnym zakresie.

- Kolacja w gronie własnym.

 

Dzień trzeci – wtorek 20 maja 2025
- Śniadanie w hotelu.
- Dokończenie rozmów check out
- Transfer do Sfaxu
- Zakwaterowanie w hotelu w Sfaxie
- Kolacja w gronie własnym czas wolny.

Dzień czwarty - środa 21 maja 2025
- Śniadanie w hotelu
- Przejazd na MEDIBAT 2025 ceremonia otwarcia.
- POLSKO - TUNEZYJSKIE FORUM na MEDIBAT 2025 organizowane przez Ambasadę RP w Tunisie
  (Uczestnicy naszej Misji mają możliwość prezentacji swoich firm i produktów).
- Kolacja w gronie własnym.

 

Dzień piąty - czwartek 22 maja 2025
- Śniadanie w hotelu.
- Spotkanie biznesowe w siedzibie UTICA w Sfaxie.
- Praca na Międzynarodowych Targach Afrykańskich MEDIBAT 2025.
- Kolacja w gronie własnym

 

Dzień szósty - piątek 23 maja 2025
- Śniadanie w hotelu.
- Dokończenie rozmów na MEDIBAT 2025
- Check out i transfer do Trypolisu.
- Zakwaterowanie w hotelu w Trypolisie
- Kolacja w gronie własnym.

 

Dzień siódmy - sobota 24 maja 2025
- Śniadanie w hotelu
- Zwiedzanie Trypolisu
- Spotkania z przedstawicielami biznesu libijskiego
- Kolacja
 

Dzień ósmy  - niedziela 25 maja 2025
- Śniadanie w hotelu
- Spotkania B2B w Trypolitańskiej Izbie Przemysłowo - Handlowej
- Rozmowy indywidualne
- Uroczysta kolacja pożegnalna

Dzień dziewiąty - poniedziałek 26 maja 2026 
Check out - transfer na lotnisko i powrót do Polski.

 

3.0. DATA OSTATECZNEGO ZAMKNIĘCIA ZGŁOSZEŃ:
18 KWIETNIA 2025 lub do wyczerpania miejsc. Liczba miejsc ograniczona.

 

4.0.KOSZTY UCZESTNICTWA
4.1.OPŁATA ZA MISJĘ OBEJMUJE DWA WARIANTY DO WYBORU:
A. Przeloty: Warszawa - Tunis - Trypolis - Tunis - Warszawa (Wariant A).
B. Transfer z Tunisu do Sfaxu (Wariant A i Wariant B).
C. Pokoje jednoosobowe w hotelach w Tunisie, Sfaxie i w Trypolisie (Wariant A).
D. Rezerwacja pokoi w wybranych hotelach Tunisie, Sfaxie i w Trypolisie (Wariant B).

E. Zaproszenie oraz przygotowanie do spotkań firm tunezyjskich i libijskich (Wariant A i B).
F. Sale do rozmów z cateringiem (Wariant A i B).
G. Tłumaczenie podczas spotkań B2B (Wariant A i B).
H. Konsultacje na temat rynku Tunezji i Libii (Wariant A i B) .
I. Wyżywienie: śniadania i obiadokolacje podczas pobytu w Tunezji i w Libii  (Wariant A).
J. Materiały informacyjne i identyfikatory (Wariant A i B).
K. Transport osobowy na miejscu w ramach realizowanego programu (Wariant A)
L. Zwiedzanie Trypolisu i Bengazi (Wariant A i B).
Ł. Ubezpieczenie NW (Wariant A i B) 100 000 EUR zawierające choroby przewlekłe.
M. Pełna opieka logistyczna ze strony organizatorów (Wariant A i B).
N. Organizacja wiz do Libii (Wariant A i B).
O. Pomoc przy rozmowach z partnerami libijskimi  (Wariant A i B).
P. Ubezpieczenie od rezygnacji - opcjonalnie

 

.4.2.WARUNKI FINANSOWE*,**,***,****
Wariant A:
Pełne uczestnictwo w programie Wariant A równowartość: 3.480,00 Euro + 23%VAT/osobę płatne w dwóch ratach, równych równowartość: 1.740,00 Euro + 23%VAT każda.

 

W skład kosztów Wariantu A wchodzą:
Koszty organizacyjne: 580EUR/osoby
Przeloty: około 1310EUR/osoby
Hotele i transfery: 990EUR/osoby
Wizy, sale z kateringiem, tłumacze, kolacje, ubezpieczenia: 600EUR/osobę.

 

Wariant B (nie obejmuje przelotu i noclegu):
Pełne uczestnictwo w programie Wariant B równowartość: 1.860,00 Euro + 23% VAT/osobę płatne w dwóch ratach, równych równowartość: 930,00 Euro + 23%VAT każda.

 

W skład kosztów Wariantu B wchodzą:
Koszty organizacyjne: 980EUR/osoby
Wizy, sale z cateringiem, tłumacze, kolacje, transfery na miejscu i ubezpieczenia: 880EUR/osobę.

 

UWAGA!
Jest możliwość uzyskania 10% obniżki całkowitych Kosztów Uczestnictwa przypadku wyboru finansowania w wariancie Astart.
*** Wybór opcji Astart  w żadnym stopniu nie wpływa na realizację programu SCC a jedynie umożliwia obniżenie kosztów uczestnictwa co jest również ujęte w
Ogólnych Warunkach Uczestnictwa OWU.

 

* Koszt 1 Euro wyliczany jest na podstawie średniego kursu NBP w dniu poprzedzającym wystawienia faktury VAT.


** Koszt uczestnictwa w misjach gospodarczych i w targach jest kosztem uzyskania przychodu.

 

*** Uczestnik wybiera odpowiednią dla siebie formę fakturowania w postaci FV SCC lub promocyjną Invoice Astart.

**** W przypadkach koniecznych jest możliwość rozłożenia opłat na indywidualnie ustaloną ilość rat.


5.0. ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

5.1. Zgłoszenie uczestnictwa w Misji odbywa się poprzez wysłanie formularza zgłoszeniowego pocztą elektroniczną na adres organizatora biuro@scc.org.pl w terminie do:  18 KWIETNIA 2025.
5.2. W zgłoszeniu prosimy o zakreślenie wybranego przez siebie sposobu fakturowania kosztów uczestnictwa p.4.2***.
5.3. Potwierdzone przez organizatora zgłoszenie oznacza zawarcie Umowy uczestnictwa w Misji.
Zeskanowany, podpisany Formularz zgłoszeniowy prosimy przesyłać na adres organizatora: biuro@scc.org.pl .
5.4. Płatności wynikające z p. 4 rozłożone są na dwie raty, płatne na podstawie faktury:
Pierwsza rata płatna bezpośrednio po przyjęciu zgłoszenia na podstawie faktury VAT lub Invoice w ciągu 7 (siedmiu) dni od dnia otrzymania  faktury.
5.5. Druga rata płatna w terminie do 30 KWIETNIA 2025 roku.

 

6.0. WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatności wynikające z p.5 należy przelać na konto organizatora lub współorganizatora na podstawie faktury VAT lub Invoice w wybranej opcji p.4.2.

 

7.0. REZYGNACJA I NIESPEŁNIENIE WARUNKÓW

7.1. W przypadku rezygnacji z udziału po potwierdzeniu przez Organizatora lub Współorganizatora przyjęcia zgłoszenia uczestnik zostanie obciążony kwotą równoważną 20% zaliczki.
7.2. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie po  5.05.2025 uczestnik zostanie obciążony kwotą równoważną 50% opłaty
za uczestnictwo.
7.3. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie po 9.05.2025 uczestnik zostanie obciążony kwotą równoważną 75% opłaty
za uczestnictwo.
7.4. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie po  12.05.2025 uczestnik zostanie obciążony kwotą równoważną 100% opłaty
za uczestnictwo.
7.5. Uczestnik może się ubezpieczyć od kosztów rezygnacji samodzielnie lub za pośrednictwem Organizatora.

 

8.0. ZASTRZEŻENIA I REKLAMACJE

8.1. Wszelkie reklamacje uczestników Misji Gospodarczej do Tunezji i do Libii  należy zgłaszać pisemnie na adres organizatora
w terminie 14 dni od daty zakończenia imprezy.
8.2. Po upływie tego terminu reklamacje nie będą uwzględniane.

 

9.0. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
9.1. Zawarcie umowy oznacza akceptację i przyjęcie Ogólnych Warunków Udziału w Misjach Gospodarczych.
9.2. Przypadki nie uwzględnione w Umowie lub Ogólnych Warunkach Udziału w Targach i w  Misjach Gospodarczych będą rozstrzygane
na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.

 


Prosimy o wystawienie faktury VAT lub Invoice przez:

 

X     SCC Silesia Chamber of Commerce Ltd.    lub        X  Astart Ltd. London. UK         Prosimy o zakreślenie odpowiedniej opcji

Wybór opcji Astart w żadnym stopniu nie wpływa na realizację programu SCC a jedynie umożliwia obniżenie kosztów uczestnictwa co jest również ujęte w Ogólnych Warunkach Uczestnictwa OWU

FORMULARZ
ZGŁOSZENIOWY
Wybieram Wariant:      A      B

firma (nazwa):

firma (adres):

NIP:

telefon:

fax:

e-mail:

www:

reprezentant firmy:

informujemy że z naszej strony wydelegujemy osób:
proszę wpisać liczbę osób
i nacisnąć przycisk