JEDDAH ARABIA SAUDYJSKA:
13 - 18 kwietnia 2025
FORMULARZ
ZGŁOSZENIOWY
HARMONOGRAM ORAZ SZCZEGÓŁY

pawilonu POLSKIEGO NA TARGACH JiBEX 2025

TARGI BUDOWLANE JIBEX 2025 PAWILON POLSKI
13-18 Kwietnia 2025 JEDDAH - Arabia Suudyjska
Udział w Polskim Pawilonie: 15-17 Kwietnia 2025

ORGANIZATORZY:
1.0. ICON INTL Jeddah, 21451, Kingdom of Saudi Arabia 
Phone.: +966 55 816 3721
intl.sales@jibex-sa.com
www.jibex-sa.com
1.2. SCC Silesia Chamber of Commerce Ltd. Organizator Polski
53-015 Wrocław, ul. Karkonoska 8
Tel.:+48 661345808
e-mail: biuro@scc.org.pl lub office@scc.org.pl
www.scc.org.pl
1.3. Astart Ltd. Londyn, UK. Organizator równoważny.
Kontakt w Polsce:+48 789398744
 

2.0. PROGRAM RAMOWY:
Dzień pierwszy – Niedziela 13 kwietnia 2025
- Spotkanie uczestników na lotnisku Okęcie w Warszawie i wylot Jeddah

Dzień drugi – Poniedziałek 14 kwietnia 2025
- Lądowanie w Jeddah transfer do Hotelu, zakwaterowanie, czas wolny na odpoczynek.
- Śniadanie oraz p przejazd na targi - przygotowanie stoisk.
- Kolacja w gronie własnym, czas wolny.


Dzień trzeci – Wtorek 15 kwietnia 2025
- Śniadanie w hotelu.
- Praca na JIBEX 2025
- Kolacja w gronie własnym.


Dzień czwarty – środa 16 kwietnia 2025
- Śniadanie w hotelu.
- Praca na JIBEX 2025
- Kolacja w gronie własnym.


Dzień piąty – czwartek 17 kwietnia 2025
- Śniadanie w hotelu.
- Dokończenie rozmów oraz zamknięcie JIBEX 2025
- Uroczysta kolacja Gala Dinner


Dzień szósty – piątek  18 kwietnia 2025
- Transfer na lotnisko powrót do Polski


3.0. DATA OSTATECZNEGO ZAMKNIĘCIA ZGŁOSZEŃ:
28 luty 2025 lub do wyczerpania miejsc.


4.0.KOSZTY UCZESTNICTWA  
4.1.OPŁATA ZA UDZIAŁ W PAWILONIE POLSKIM NA JIBEX 2025 OBEJMUJE ( 3 - TRZY WARIANTY DO WYBORU):
A.Indywidualne miejsce wystawiennicze w Pawilonie Polskim w Strefie Partner (Wariant P)
B.Indywidualne Stoisko w Pawilonie Polskim o wymiarach 3 x 3 m do własnej aranżacji (Wariant A i B) 
C. Przeloty: Warszawa - Jeddah - Warszawa (Wariant A).
D. Pokoje jednoosobowe w hotelu w Jeddah (Wariant A).
F. Rezerwacja pokoi w wybranych hotelach w Sfaxie (Wariant B i P).
G. Zaproszenie do spotkań firm saudyjskich i obecnych na targach (Wariant A, B i P).
H. Sala do rozmów z cateringiem (Wariant A, B i P).
I. Tłumaczenie podczas spotkań B2B (Wariant A, B i P).
J. Konsultacje na temat rynku Arabii Saudyjskiej (Wariant A, B i P) .
K. Wyżywienie: śniadania i obiadokolacje podczas pobytu na JIBEX 2025 (Wariant A).
L. Materiały informacyjne i identyfikatory (Wariant A, B i P).
Ł. Transport osobowy na miejscu w ramach realizowanego programu (Wariant A i P)
M. Zwiedzanie Jedah (Wariant A, B i P).
N. Ubezpieczenie NW 100 000 EUR zawierające choroby przewlekłe (Wariant A, B i P)
O. Pełna opieka logistyczna ze strony organizatorów (Wariant A, B i P).
P. Organizacja wiz do Arabii Saudyjskiej do opłaty własnej  (Wariant A, B i P).
R. Pomoc przy rozmowach z partnerami na JIBEX 2025 (Wariant A, B i P).
S. Ubezpieczenie od rezygnacji - opcjonalnie.


4.2.WARUNKI FINANSOWE*,**,***,****.
Wariant A:
Pełne uczestnictwo w programie Wariant A równowartość: 8.275,00 USD + 23%VAT/ 1 osobę płatne w dwóch ratach, równych równowartość: 4.137,50 USD + 23%VAT każda.


W skład kosztów Wariantu A wchodzą:
Indywidualne stoisko wystawiennicze w ramach Pawilonu Polskiego: 3 x 3 m = równowartość 4.815.00USD
Koszty organizacyjne: 400.00USD/osoby
Przeloty: około 1200,00 USD/osoby
Hotele i transfery: 1500USD/osoby
Sala z cateringiem, tłumacze, kolacje, ubezpieczenia i inne: 360USD/osobę.
 

Wariant B (nie obejmuje przelotu i noclegu):
Pełne uczestnictwo w programie Wariant B równowartość: 5.575,00 USD + 23% VAT/ 1 osobę płatne w dwóch ratach, równych równowartość: 2.787,50 Euro + 23%VAT każda.

W skład kosztów Wariantu B wchodzą:
Indywidualne stoisko wystawiennicze w ramach Pawilonu Polskiego: 3 x 3 m = równowartość 4.815.00USD
Koszty organizacyjne: 400USD//osoby
Sala z cateringiem, tłumacze, ubezpieczenia i inne: 360USD/osobę.


WARIANT P - PARTNER****: lizba miejsc ograniczona do 10-dziesięciu firm i do dwóch osób na jedną firmę
Pełne uczestnictwo w programie jak w Wariancie B z indywidualnym miejscem w Pawilonie Polskim o powierzchni ok. 5m2: równowartość: 2.500,00 USD + 0.00 VAT/osobę płatne w dwóch ratach,
Pierwsza rata równa równowartości: 750,00 USD oraz druga rata równa równowartości: 1.750,00 USD plus limitowane koszty ujęte w p.4.0. w ramach stawek limitowanych przez Organizatora JIBEX 2025. Przy wyborze tego wariantu prosimy w Formularzu Zgłoszeniowym wybrać Wariant B z dopiskiem Wariant Partner P.


UWAGA! Jest możliwość uzyskania upustu w całkowitych kosztach uczestnictwa w wysokości 10% w przypadku wyboru opcji  Astart.
*** Wybór opcji Astart  w żadnym stopniu nie wpływa na realizację programu SCC a jedynie umożliwia obniżenie kosztów uczestnictwa
co jest również ujęte w Ogólnych Warunkach Uczestnictwa OWU.

* Koszt 1 Euro wyliczany jest na podstawie średniego kursu NBP w dniu poprzedzającym wystawienia faktury VAT.

** Koszt uczestnictwa w misjach gospodarczych i w targach jest kosztem uzyskania przychodu.

*** Uczestnik wybiera odpowiednią dla siebie formę fakturowania w postaci FV SCC lub promocyjną Invoice Astart.

**** Opcja Wariant P dostępna tylko w formacie Astart


5.0. ZGŁOSZENIE UDZIAŁU
5.1. Zgłoszenie uczestnictwa w Misji odbywa się poprzez wysłanie formularza zgłoszeniowego pocztą elektroniczną na adres organizatora biuro@scc.org.pl w terminie do 28 luty 2025.
5.2. W zgłoszeniu prosimy o zakreślenie wybranego przez siebie sposobu fakturowania kosztów uczestnictwa p.4.2***.
5.3. Potwierdzone przez organizatora zgłoszenie oznacza zawarcie Umowy uczestnictwa w Misji.
Zeskanowany, podpisany Formularz zgłoszeniowy prosimy przesyłać na adres organizatora: biuro@scc.org.pl .
5.4. Płatności wynikające z p. 4 rozłożone są na dwie raty, płatne na podstawie faktury:
Pierwsza rata płatna bezpośrednio po przyjęciu zgłoszenia na podstawie faktury VAT lub Invoice w ciągu 7 (siedmiu) dni od dnia otrzymania  faktury.
5.5. Druga rata płatna w terminie do 14 marca 2025roku.

 

6.0. WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatności wynikające z p.5 należy przelać na konto organizatora lub współorganizatora na podstawie faktury VAT lub Invoice w wybranej opcji p.4.2.

 

 

7.0. REZYGNACJA I NIESPEŁNIENIE WARUNKÓW
7.1. W przypadku rezygnacji z udziału po potwierdzeniu przez Organizatora lub Współorganizatora przyjęcia zgłoszenia uczestnik
zostanie obciążony kwotą równoważną 20% zaliczki.
7.2. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie po  21 marca 2025 uczestnik zostanie obciążony kwotą równoważną 50% opłaty za uczestnictwo.
7.3. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie po 28 marca 2025 uczestnik zostanie obciążony kwotą równoważną 75% opłaty za uczestnictwo.
7.4. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie po 4 kwietnia 2025 uczestnik zostanie obciążony kwotą równoważną 100% opłaty za uczestnictwo.
7.5. Uczestnik może się ubezpieczyć od kosztów rezygnacji samodzielnie lub za pośrednictwem Organizatora.

 

8.0. ZASTRZEŻENIA I REKLAMACJE

8.1. Wszelkie reklamacje uczestników Jibex 2025 Pawilon Polski należy zgłaszać pisemnie na adres organizatora
w terminie 14 dni od daty zakończenia imprezy.
8.2. Po upływie tego terminu reklamacje nie będą uwzględniane.

 

9.0. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
9.1. Zawarcie umowy oznacza akceptację i przyjęcie Ogólnych Warunków Udziału w Misjach Gospodarczych.
9.2. Przypadki nie uwzględnione w Umowie lub Ogólnych Warunkach Udziału w Targach i w  Misjach Gospodarczych będą rozstrzygane
na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.

 

Prosimy o wystawienie faktury VAT lub Invoice przez:

 

X     SCC Silesia Chamber of Commerce Ltd.    lub        X  Astart Ltd. London. UK         Prosimy o zakreślenie odpowiedniej opcji

Wybór opcji Astart w żadnym stopniu nie wpływa na realizację programu SCC a jedynie umożliwia obniżenie kosztów uczestnictwa co jest również ujęte w Ogólnych Warunkach Uczestnictwa OWU

 

Przy wyborze wariantu P prosimy w Formularzu Zgłoszeniowym wybrać Wariant B z dopiskiem Wariant Partner P.

FORMULARZ
ZGŁOSZENIOWY
Wybieram Wariant:      A      B

firma (nazwa):

firma (adres):

NIP:

telefon:

fax:

e-mail:

www:

reprezentant firmy:

informujemy że z naszej strony wydelegujemy osób:
proszę wpisać liczbę osób
i nacisnąć przycisk